- Kurti saugią, funkcionalią, veikti skatinančią bei vaiko poreikius ir gebėjimus atitinkančią ugdymo(si) aplinką.
- Plėtoti pozityvius vaiko – šeimos – pedagogo santykius, grindžiamus partneryste, atvirumu, pasitikėjimu.
- Saugoti ir stiprinti vaiko psichinę, fizinę, emocinę sveikatą; tenkinti aktyvumo ir judėjimo, saviraiškos poreikius.
- Skatinti vaiko kūrybiškumą, aktyvumą, iniciatyvumą ugdymo(si) procese, atskleisti kiekvieno vaiko galias ir gebėjimus.
- Padėti vaikui pažinti save ir jį supantį pasaulį, kaupti naują patirtį per žaidimą, atradimus.
- Puoselėti savo krašto tradicijas, papročius, etninės kultūros pradus.
- Teikti kvalifikuotą pagalbą specialiųjų poreikių vaikams ir jų šeimoms.